Demettkara Kötü doğum hikayem ona göre okumak isteyen okusun. 23 nde kontrolüm vardı agrimda var sancılarım çıktı doktorum yatiralim seni doğumu başlatalım dedi bebeğimde karnimda çok gelismiyordu zaten akşama yatayım dedim kızımı okuldan aldım eve geldim duşumu aldım evi toparladım çıktım hastaneye Etlik perinatoloji takipliyim yatışım yapıldı acikligima bakıldı açıklık yoktu ama sancım var neyse yattım o gün herhangi birşey yapılmadı ertesi gün alttan fitil gibi bişey taktılar suni sancı dediler ilk başlarda kendi sancım gibiydi artı bir ağrı yoktu akşama doğru ağrılar çoğaldı sürekli açılmama bakıyorlar ama açıklık yok o kadar çok baktılar ki kanamam başladı ebelere söyledim kanamam var diye yok kanama değil akıntı o diyolar yalancilikta master yapmış asistan doktorlar ve ebelere denk geldim 27 saat boyunca çektim o sanciyi yerlerde kivranacak hale geldim ki yerlerde de kivrandim hala aciklik yok artık çıldırdım ben sezeryan istiyorum diye 27 saat suni sancı yedim ağrıdan ölüyorum açıklık yok neyin zorlaması bu anlam veremiyordum illaki tek değildim bir sürü bayan doğum için orda o kadar çok ağrı cekiyorum ki artık kadınları korkutucam benim yüzümden onlarda doguramayacak diye düşünmeye başladım benimle beraber bı bayanda vardı odada oda aynı şekilde 20 saat çekti suni açılma olmadı kadını hemen sezeryana aldılar ama hala bana işkence devam etti uzman doktorla görüşmek istedim sezeryan için yok dediler bende artık nst suni sancı almayı reddettim yatmadım yatakta gitmek istiyorum dedim bağırdım çağırdım biraz kadın gel ağrın çok cikiyo acilmani bı kontrol edeyim dedi aaa 6 cm olmuş açıklık dedi ama yalan söylüyor ilk doğumum değil açıklık yokken o ellerini içeride nasıl hissediyorsan aynı şekilde hissettim 6 cm açıklıkta rahatlıkla elini sokup bakması lazimken aynı açıklık olmadiginda ki gibi zorlaya zorlaya var açıklık dedi yalan söyleme Çek elini dedim kalktım başım döndü yere bıraktım kendimi yoksa dusecektim kustum tansiyonum aşırı düştü hala bana herhangi bi mudahale etmediler en son biraz toparladım kendimi koridora çıktım odaya geç dediler geçmiyorum ölmemi bekliyorsunuz galiba hala başım dönüyor sezeryana gitmek istiyorum dedim ve uzman sezeryana alanana kadar da koridordayim dedim yalancilikta uzman asistan doktorla ebe uzmanı aradı sezeryani istedigine dair kağıt imzalasin eşi de imzalasin alalım dedi hemen eşimi arattirdim imzaladık tansiyonum 6/5 oldu gozum karardi artık hala suni sanciya devam etmek isteyen asistanla ebe bı anda panik oldu hemen koşa koşa sedye getirip ameliyata götürdüler bı ara sedyede bayıldım gözümü açtığımda masadaydim ameliyathanede serumlar takılmış epidural yapacaklar kendime gelmemi beklemişler ameliyathanede kiler o kadar iyiydiler ki anlatamam tatlı tatlı konuştular benimle epidurali yaptılar griptim sagolsunlar hava verdiler bı yandan da bebeğim doğu hemen ten teması yapmak istediler kısa süre istedim hasta olduğum için çok şükür bebeğimde bende iyiydik hemen odamıza çıkardılar bizi servisdeki ebemiz de çok tatlıydı çok güzel ilgilendi bizimle emzirmeme yardım etti afedersiniz bezimi giymeme bile ebe yardım etti isimlerini malesef hatirlamiyorum hatirlasam özellikle o yalancıları ifşa ederim Rabbim merhametli iyi insanlarla karşılaştırsın herkesi herkese Rabbim bı avazlik doğum nasip etsin
surprizbebe Demettkara Allah cezalarını versin. Bu kadar saat bu neyin ısrarı yani. İnansanız açıklık ilerliyo diye belki bi gün daha bekletecek manyaklar sizi. Çok geçmiş olsun
Femay Demettkara çooook çoook geçmiş olsun. Bebişinizi sağlıkla kucağınıza almanıza çok sevindim. 🩷 ama merak ettim yanınızdakinden saat olarak daha fazla sancı çekmenize rağmen neden onu sezaryene alıp sizi almamakta ısrarcı oldular onu bir türlü anlayamadım
Gul__999 Cok gecmis olsun uzuldum boyle seyler yasamaniza travma gibi olmus , Allaha hevale edin sizi boyle yipratan doktor ve ebeleri, cok sukur bebeginiz sizde iyisiniz suan ❤️🙏🏼
Seyma0323 Allah annalı babalı büyütsün canim❤️ Bir yandan üzüldüm canim, ilk doğmun normaldi ikinci sezeryan olmasina ve cok sancı çektin🥹 keşke başta sezeryan etseydiler.. çok acı cektin. Neyse çok şükür kavuştun❤️
Cinardic Femay beni de 12 saat suni sancı sonrası sezaryene aldılar nabzım düştü bebeğin kalp atışı düştü o yüzden acil alındım, belki yazdığı diğer arkadaşında öyle olmuştur acil durum olunca alınıyor
Demettkara Etlik şehir Hastanesi’nde doğum yaptım devlet ısrarcı olmalarını ilk dogumumun normal olmasına bağlıyorum yoksa başka bı sebep bulamıyorum. Rabbime şükür bebeğimde bende iyiyim ama hiç kimseye yaşatmasın Rabbim böyle birşeyi
Melodimm Demettkara Hayırlı olsun aynı zamanda geçmiş olsun.Olmuyorsa olmuyordur niye zorluyorlar anlamıyorum.Kaç kişi aynı şeyden şikayetçi.
Rabiamina Demettkara git hemen şikayet et. Devlette bu kadar normal doğuma neden zorluyorlar ben anlamıyorum. Olmuyorsa olmasın yani bu ısrar neden. Çok geçmiş olsun bu arada
Demettkara Yanımdaki kadının hastanede tanıdığı vardı onu aradı aradan 1 saat geçmeden sezeryana aldılar bebeğinin kalp atışı kadının nabzı tansiyonu normaldi herşeyi sapasaglamdi
Demettkara Bugün sabah hastaneden arandım anket yapıyorlarmış anlattım durumumu p.tesi günü dikislerimi aldırmaya gideceğim o zaman gelip şikayet edebileceğimi soyledi ama isimlerini bilmiyorum dedim oda herkesin resmi ismi olan çalışanların dosyaları varmış ordan bakıp kimlerin olduğunu bulabileceğimi söyledi p.tesi günü gidicem bakalım ne olacak arayan kisiyede dedim yanımdaki kadının hastanede tanıdığını aradı sezeryana aldılar diye söyledim p.tesi bekliyorlar. Gerçi ben bır sonuç çıkacağını sanmıyorum sancı çekerken psikologlar geliyor bu tanıdığı araya sokmasını falan anlattım kendi halimi anlattim yapabileceğim bişey yok malesef demişti bı laf var ya it iti ısırmaz diye o hesap olacaktır
beyza36 Demettkara ben senin yerinde olsa başhekime çıkarım artı cimere şikayet ederim . Bir günü geçmiş bu neyin ısrarı anlamıyorum . 24 saat sancı çekilir mi ya
Ayse0575 Demettkara yaşadığınız şey için çok geçmiş olsun. Bebeğinizi kucağınıza aldığınız içinde gözünüz aydın. Devlet hastanelerinden bu yüzden çok korkuyorum ya teyzemde 2 gün çekti suni sancı bayıldı falan öyle zorla aldılar sezeryana resmen öldürüyorlardı kadını. Bi daha ondan sonra doğurmadı travma kaldı kadında
Demettkara Şuan bende de travma var p.tesi günü dikislerimi alacaklar gün yaklaştıkça elim ayağım bacaklarım titriyor korkudan