aysenururun haftada olanlar nasıllar neler hissediyorlar?🤰🐣 19+3 civarı olup baskı gibi hafif ağrı tarzı vb yaşayan var mı acaba benim gibi 🙏
Teacherr aysenururun brn de 19+2 yim ağırlaşmaya başladığımı hissediyorum artık ayakta kalınca vs ağrı oluyor
aysenururun ben de arada bir kıpırtı hissediyorum😌 ama bir iki gündür baskı gibi bir durum yaşıyorum acaba normal mi diye bir de buraya yazayım istedim, aynı şeyi yaşayan var mıdır diye
Efeninannesi_ aysenururun aynısını bugün yaşıyorum 19+1 sol kasıkta böyle baskılı bir ağrı hissediyorum bi kaç saniye sürüyo geçiyor ama bugün 6 7 kez oldu