Fulya52 Kizlar merhaba 75 mg şeker yüklemesinden sonra 1. Saat tokluk 225 ikinci saat tokluk 200 çıktı benim gibi olan var mı doktor ne önerdi
CeylanAk Benim 175 civarıydı diyet başladı zaten yapıyordum zorlanmadım diyetle düzene girmezse açlığımda sıkıntılı çünkü duruma göre bakarız dedi
CeylanAk Belinay1212 60.dakika 140 altı olması gerekiyor ama çokta yüksek değil açlığın hele çok güzel şeker olduğunu düşünmüyorum
kubrabayraktarr CeylanAk evet çok şükür zaten hamileliğim boyunca takip ettim hep sağlık personeliyim imkanım vardı bunuda doktorum ne olur ne olmaz içimiz rahat etsin diye yaptırdı
maman-es Biraz yüksek gibi değerleriniz, benimki daha düşüktü sizinkine göre, 2 hafta diyete rağmen düşmemişti insülin başlandı.