bebegimmm16 ilk gebeliğim de oldu batma ağrı oluyordu otururken yaslanmak zorunda hissediyordum doktoruma söylediğim de ultrason da böbreğin şekli bira değişmiş demişti bebek dogduktan sonra herşey düzene girecek dedi öyle de oldu doğum sonrası doktora falan gitmek durumunda kalmadım şimdi ikinciye hamilelik var daha o durumla karsilasmadim