gulcin34 Kızlar 5+1 hamileyim daha çok yeni ama karnım sanki 4 5 aylık hamile gibi. Çok şiş ve rahatsız olmaya başladım. Doktor’un dediklerini yiyorum abartmıyorum da az az yiyorum ama karnım davul gibi akşamları patlayacak gibi oluyor çok kilo aldım aniden
Mejsa gulcin34 kilodan ziyade gaz problemi oluyor ben de 7. Haftama girdim 5+5 ten beri öyle bi problem oluyor kuru erik suyu vs iyi geliyor deneyebilirsiniz
Brc7 gulcin34 Sizin haftalarınızda bende öyleydim. Gebelikle birlikte sindirim yavaşlıyor bol su içmeye gayret edin
gulcin34 Mejsa Başka neler iyi geliyormuş bilginiz var mı doktor randevm 1o gün sonra soramadım da doktora unutup
Mejsa gulcin34 kuru kayısı kuru incir bol su içmek iyi geliyor mümkün olduğunca yeşillik vs yemeye çalışın ama ne yediğinize de dikkat edin örneğin maydonozun fazlası düşüğe sebep oluyor meyve yemeye çalışın üzüm iyi geliyor ben üzüm yediğim zamanlarda da azalmıştı ama erik suyu gerçekten baya iyi geldi bana sabahları yemek yemeden ilk kaysı yerseniz bir kaç tane gün içinde de rahat edersiniz zaten afedersiniz kabızlık problemi de çok oluyor ikisine de iyi gelir inşallah
Mejsa gulcin34 aynen komposto gibi ben aktardan kuru erik aldım onu işte bir kilo eriğe büyük bi tencere kadar su koyup kaynattım bi yarım saat kısık ateşte dolaba attım ara ara içiyorum özellikle rahatsız hissettiğim zamanlarda