Kızlar 2 gün önce nişanım geldi dün hastaneye gittim düzenli sancı çıktı ama açılma yokmuş. Yatış verdi doktor takip amaçlı bende imza atıp çıktım. Sancılarım iki büklüm eden sancılar değil ama hafif adet sancısı gibi. Bebek hareketleri iyi ama Arafta kalmış gibiyim ne artıyor ne de durum değişiyor. Fikri yada bilgisi olan var mı