Medinedemrl Hanımlar ben madlen çikolatalara yapıştırmak için sticker etiket bastırmak istiyorum ama nereden yaptırabileceğim hakkında pek bir bilgim yok. Nereden yaptırabilirim? Lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
myangelson Medinedemrl bulunduğunuz yerde matbaa veya kırtasiyeler sorun çıkartıyorlar genelde ama tasarım konusunu bilemem kendiniz yapıp vermeniz gerekebilir öyle mi yaptiracaksiniz?
Medinedemrl Merve-kahraman evet şimdi baktım fiyat sordum dönüş yapmalarını bekliyorum Teşekkür ederim ☺️
Medinedemrl myangelson burada bir yere eşim sormuş en az 500 tane baskı kabul ediyoruz demiş benim ihtiyacım 100 tane o yüzden internetten daha iyi olur gibime geliyor. Evet kendim bir tasarım yaptım mümkünse onu bastırmak istiyorum
myangelson Medinedemrl Allah Allah öyle şartları da oluyor muymus ya bilmiyordum bende kendim tasarlayıp bastırmak istiyorum da henüz küçük haftamız ilerleyen zamanlarda soracağım sözümde yapmıştım kuzenim matbaada çalışıyordu direk o cikarttirmisti o zamanlar
Endoplazmik Medinedemrl çikolata olarak ne aldiniz da bunu yapistiracaksinz, yapiskanli desenli direk bunu yapanlar da var
Medinedemrl myangelson öyle demişler valla benim de çok bir bilgim yok. Belki tanık olduğundan size kolaylık sağlamıştır kuzenininiz
Medinedemrl myangelson çok teşekkür ederim🥰 evet bende öyle düşünüyorum bakalım inşallah düşündüğüm gibi de olur😊
myangelson Medinedemrl bilemiyorum ama burada da gördüm o şekilde yaptıran belki bazı yerler yapıyordur