Gmzalkn Selam bayanlarr. 37+4deyim karnimda cok kasilmalar var bebek bi yerde toplaniyo kas kati kesiliyo🤔
MerveetinDoan Gmzalkn benimde oluyo canım bide karın ağrısı oluyo geceleri hiç durmuyo bende bende 37+4
Yenianneyimmm Gmzalkn kızlar bende 36+1 haftalığım dün bugün bebeğim çok toplanıyor karnım taş oluyor ve hareketleri de azalmış ya eskisi gibi değil hiç
Zynpcgtyozer Gmzalkn bende 37+3 benm 33ten beridir kalmam var halada devam ediyor geceleri de cok oluyor ama duzensiz.doga isinma calismalari dedi doktor