Kızlar selam sabah kahve bir leke geldi çok az peşine kan geldi acile gittim hemen beta değerim ilk zamanlar düzenli yükseldi fakat 19 eylülde 530 iken 28 eylülde 650 civarında doktor alttan baktı rahim içi gebelik dedi ama beta beklediğimiz gibi değil pazartesini bekleyelim eğer değerlerin yükselirse devam edelim dedi ama düşerse kürtaj dedi başına böyle bir şey gelip değeri yükselen oldu mu?