Devleti bile isteye tercih etmiyorum. Doğum ve sancı anında doktor seçme şansın yok o an acilde hangi doktor varsa ona mecbursun. Normal doğumu da genelde ebeler yaptırıyor. Odalar da genelde tek kişilik değil. Özel hastaneye para vermemin sebebi de bu zaten kaçta olursa olsun o doktor geliyor. Ayrıca odan tek kişilik süslemesi vs hepsi var. Evet sonuçta çocuk her ikisinde de doğuyor, ama birine para verip kaliteli hizmeti satın alıyorsun sadece. Bu da insanın tercihine kalmış