Mucizeayla Esrpl ben ilk gebeligimde düşük riskinden kullandım kanamam vardı şimdi de ikiz gebelik yaşıyorum erken doğum olmasın diye tedbir amaçlı kullanıyorum
Bergamot Rumuz36 suyunuz gelmiyordur muhtemelen. İdrar kaçırıyor olabilirsiniz. Ya da ovül olarak kullanıyorsanız o geri çıkan sıvımsı beyaz şey ilacın kendisi
DENIZ_55 Rumuz36 benimde erken doğum riksim var bende 200 mg kullanmıyorum sabah akşam kullanmıyorum vajinal olarak ağızdan istedim doktor yok vajinal daha iyi oyke kullan dedi suyuda bilemiyorum süper varsa bi acile git muane ol canim