Bana da momecon önerdi doktor kadın doğum doktorum da kullan dedi bir doktora daha sordum.içinde kortizon vardı günde bir kere yedi gün kullandım.şimdilik ek yan etkim vs olmadı. Ama hipokortu bilmiyorum daha yoğun olabilir.içinize sinmiyorsa bir başka kadın doğum doktoruna sorun .