ArasMom__ ben yaptırdım 3 hafta önce falan doktor ultrosana bakıp sekreterine bir şeyler söyledi ama bana hiç bir şey söylemedi bende çok tedirgin oldum en azından ultrosonda herhangi bir şey görmedim olumsuz dese içim rahatlıcak kana göre yorum yapacakmış beyefendi. Gittiğinizde muhakkak hocam olumsuz bir şey varmı diye sor sonrası için içini yiyor