Nazli18 Kızlar 6 haftalik hamileym gece 2 saatte bir tuvalete kalkıyorum uyku uyayamaz oldum bu normal mi yoksa enfeksiyon falan mı kaptım ondan mı böyle pazartesi rendevum var doktora soracağım ama bu sekilde olan var mı merak ettim
2kizannesi- Nazli18 Ohoo 😂 Ben o zamanlar o kadar çıkmıyordum da şu an 17 haftayı bitirmek üzereyim sürekli uyanıyorum gece
Aslikannnn Nazli18 valla Cnm bnde 35 haftalığım ilk aylar tatile gelmişti gece çok sık cıkıodum senin gibi 3/4 kere gündüzde fazla çıkıyorsan enfeksiyon kapmışsındır. Ben İstanbul’a eve döndüğümde öğrendim enfeksiyon olduğunu, gündüzde aynıysa tabi.
Hacertaner Nazli18 11 haftalık hamileyim o kadar çok çıkıyorum ki en az 4-5 en fazla 10 kezi buluyor🤦♀️ Bir gece uyku sersemi sitem ediyormuşum eşim duymuş yeter ama artık bez takıcam diye düştüm diline çıkamıyorum 😂
Yasemincifci Çok normal rahminiz idrar torbasına baskı yaptığı için sürekli bi idrar yapma isteği oluyor
Nazli18 Nezahatozen Dygutyr 2kizannesi- Sev95 Cnkglsn Yasemincifci Teşekkür ederim kızlar içim rahatladı en azından 🙈💕
Dygutyr Normal bişey büyüyen rahim baskı yapıyo ondan dolayı canım tavsiyem gece yatmadan 2 saat önceden su içme o zaman rahat olursun
Nezahatozen 14 haftalığiz sabahtan akşama kadar belki 30 kere çıkıyorumdur tuvalete gece de 3 kere kalkıyorum
Selindikci35 Nezahatozen Ben de 14.haftaya giricem canim..Ayni sekilde cok sik cikiorum bi de hafif kasik agrisi fln oluo..Acaba enfeksiyon mu var.Idrarimi yaparken yanma veya aci fln yok,koku da yok..
Nezahatozen Selindikci35 aynı sekildeyim acı yanma vs yok ama artık devamlı gidiyorum bu neden oluyor bilmiyorum perşembe doktoruma gidicem o zaman sorucam
Zeynpatak Nazli18 normalde gece wc ye hic kalkmazdim tatli uykumu bölup hamile kaldigim gunden beri defalarca uyaniyorum hatta daha hamile oldugumu ogrenmeden once ben niye biukadar uyaniyorum diye dusunmustum hamilelik belirtilerim arasindadir yani 😊
Cansuata Nazli18 cok normal cnm ben ilk hamilelegimden itibaren gece gunduz tuvalete giriyorm 9 ayimdayim daha cok sklasti gecee hic yatamiyorm bile artik
Selindikci35 Nezahatozen enfeksiyon olmasin da buna da raziyim😅 Azalacagi yerde artio..Bnm kontrole daha cok var..Sor bakalim cnm ne dicek doktorun
NanishAgayeva Bende cok siki cikiyorum 7ci haftaya gecti sanki iki gundur azaldi,ama kizlar ben cok usuyorum resmen donuyorum😔ayaklarim ellerin adeta buz kesiyo
Nezahatozen Selindikci35 öyle tabiki ama cuma günü de 2 saat uzaklıkta şehir dışına çıkıcam inşallah tuvaletim gelmez 😣😣