Kızlar şu an 35 haftalığım ilk gebeligim saglıkçiyim doğumu nerede yapacağım konusunda kararsızım. Bir yanım kendi çalıştığım hastanede yap hem orda çalışıyorsun yardımcı olurlar diyor ne bilim gidip tanıştım ordaki ebelerle ama bir yandan da diyorum acaba çekinir miyim rahat olabilir miyim sonuçta doğum anı yani insan rahat olmak istiyor. Bir yanımda şu anda muayene olduğum özel hastanede yap diyor. Eşim de diyor sen bilirsin ama normal olacaksa farketmez diyor. Bizim haetanede ilgilenirler diyor. Bilmiyorum siz olsanız napardiniz