Drfatma Arkadaşlar merhaba on günlük bebeğim var İncia Diş önleyici krem almıştım şimdilik memnunum organik sertifikalı bir de weleda marka Önerildiini gördüm kullanan var mı önerir misiniz yoksa inciadan devam mı etmeliyim
Bergamot Drfatma markanız organik ve işe yarıyorsa devam edin tabi ki. Benim oğlanın cildi ve kendisi çok allerjikti bepanthol haricinde hiçbir şeyi kabul etmiyordu popişi..
Cosimaniehaus Drfatma ben de incia kullanıyorum. 10 günlüğüz daha. Öncesinde iyi mi diye 2buçuk yaşındaki yeğenime kullandırdım yengeme kızarıklığını aldı krem beğendi. Ben inciadan devam etmeyi düşünüyorum.
Adenmom_ Drfatma 1 aylık olduk incia kullanıyorum gayet memnunum , elimde sudocrem de var bu bitince onu kullanacağım duruma göre devam etmeyi düşünüyorum ben de
Bergamot Drfatma işe yaramazsa bebişin poposu pişikten kıpkırmızı olur ve bebiş çok huysuzlanıp ağlar. Sıkıntınız yoksa aynı markadan devam edin 🌸💕
Drfatma Bergamot poposu kırmızı ama pişik değil toksik eritem olmuştu ondan biraz kızarık sanırım , iyi gelmese 10 günde pişik olur muydu peki 🥹
Drfatma Cosimaniehaus biz de dokuz günlüğüz hayırlı olsun 💕 çok mantıklı olmuş ben de memnunum da iyi mi geldi bilememiştim
Bergamot Drfatma o genelde doğumdan bir hafta on günde geçiyor diye biliyorum. Bebeğin cildine yaramada on gün değil birkaç saatte dahi pişik olur kuzucuk. Siz annelik içgüdülerinizi güvenin bebek huzursuz olduğunda anlarsınız 🌸
Adenmom_ Drfatma benim kızım mama takviyesi de aldığı için kakalarımız biraz yoğun oluyor yani poposu daha çabuk kızarıyor o yüzden sürekli kullandım beni tatmin etti ☺️
Drfatma Bergamot evet çoğu geçti gibi, çok teşekkür ederim kızarık ama pişik gibi değil inşallah da öyle olur 💞
bahocum Drfatma weleda kullanıyorum ben bütün bakım ürünlerini çok memnunum. Hatta pişik kremini arkadaşıma alıp hediye ettim denesin diye. Hafif kızarınca hemen sürüyorum sadece 1 kere sürmede ertesi güne hiçbir şey kalmıyor. Kızımın gıdısı da pişik oluyor oraya da sürüyorum hemen iyileşiyor
Drfatma bahocum çok teşekkür ederim, ben de incia dan devam edeyim diyorum ama weledayı da deneyesim var gerçekten