12moom Kızlar panik atağım var ve kansizligim var heyecan da var tabi doktorum ile daha konuşmadım haftaya gideceğim yanına sizce hangi dogum benim için daha sağlıklı olur panik atağı olup.normal yapan varmi ? Veya kansızlık olup sezeryan yapan varmi ?
metemom_ 12moom panik atak bende de var hiç strese gelmiyordum normal doğum yaptım o an garip bir güç geliyor insana
Kadersv21 Bendede kansızlık vardı sezeryan oldum korktum normal doğumdan kansızlık ilacı kullanıyorsan korkma bişey olmuyor
12moom Kadersv21 kansızlık ilacı çok az kullandim düzensiz bebege zararlı olur diye.. ama kan takviyesi aldim 1 kere ve sürekli pekmez kara üzüm yiyorum