Selam canım aynı haftadayız 💙 benim de göğüs hassasiyetim çok kalmadı diye bilirim sadece ucunda var az bişey hassasiyet o kadar ama öyle çok şiş değil ilk haftalardaki gibi o konuda rahat ol 🥰 bebiş hareketleri de 28. Haftaya kadar çok düzensiz oluyormuş benim de bir gün çok hareketliyse bir gün çok sakin hatta zorla hissediyorum bazen ama doktorlar 28. Haftaya kadar bunların normal olduğunu söylüyor sen gönlünü ferah tut Allah’ımın izniyle bizim gibi kavuşmak için gün sayan tüm annelerimizin muradını yapsın sağlıkla kavuştursun bizleri bebeklerimize inşallah ❤️🧿💙🤲 korkma canım benim 2 düşüğüm var inan ben de çok tedirginim hep kuruyorum ama bu da bir süreç geçecek Allahın izniyle 💜🙏🧿💙