Merhaba arkadaşlar sizlerde böyle bir durumla karşılaştınız mı ?
32+3 haftalık gebeyim ikili üçlü test yaptırmadım ense kalınlığı burun kemiği bebek gelişimi hepsi normal bu haftaya kadar hiç bir sorun yaşamadım 3.sezaryan için üniveristesi hastanesine yönlendirdi doktorum oraya kontrole gittiğimde bebek plesanta vs bir sorun yok dedi ama e nabızından rapora yüksek riskli gebelik yazmış buda beni tedirgin etti böle birseyle karşılaşan varmı aranızda bilgilendirirseniz cok duacınız olurum 🤲🤲