Kubraalp67 47-52 arası normal ya 38 e kadar 47 olur o yüzden kısa diyemeyiz ona
Doktorların her dediğine takılma ben doktora boyu kilosu kaç dediğimde 35. Haftada bağışlasın normal sınırlar içinde önemli şeyler değil bunlar bebeğim sağlıklı de geç dedi ve söylemedi bana mesela ben de içimden dedim kesin kısa
Sonra başka doktor da dedi ki bacak boyu kısa size benzeyecek biraz da tombul kısa tombul dedi yani
Sonra yine başka doktora kısa ve tombul mu dedim o da çocuk Şuan 36 haftalık ve 47 cm doğana kadar 48-49 olsa normal işte neyi kurcalıyosun dedi
Valla çokta kurcalama bence normal yani ve Şuan ilk oğlum 47 cm doğmuştu alt sınır yani Şuan 3 yaşında işte ve boyu çok çok normal doğduktan sonraki gelişim de önemli anne karnında doğru ölçülmeyedebilir