Arkadaşlar 1 aylık bebeğimde sarılık var bir gece hastanede yattık sonrasında erken doğum ve kan uyuşmazlığımız bar eşimle o yzden benek büyüdükçe sarılık geçer dedi doktor neyse dün tekrar kontrolumz vardı sarılık aynı değerde doktorda uzamış sarılık diyoruz biz buna dedi bazi tahliller yapmak istedi sonuçları 1 haftayı bulur çıkması dedi dedimki hiç bi sorun çıkmazsa ne olacak o zmnda süt sarılığı diyoruz dedi daha önce böyle bi olay yaşayan varmı acaba ?