irem-16 Arkadaşlar merhaba, ahşap anne yanı beşikler oluyor ya kademeli ayarlanabiliyor hatta. Ondan almayı düşünüyorum ama kullananınız var mı? Kullanışlı bir beşik mi memnun musunuz? Yardımcı olursanız çok sevinirim❤❤
e_blue_sky_a irem-16 🍓çilek odaları asansörlü ahşap veya beyaz rengi var kullanıyoruz memnunuz. Bi bakın
Mrvsmt2502 irem-16 park beşik daha çok iş görür işiniz bittiğinde kaldırırsınız yer kaplamaz. Ahşap hoş gçrünüyor diye alıyoruz ama kullanışsız, hantal, çok yer kaplıyor oluyorlar
gktgmom irem-16 ben ahşap anne yanı beşik aldım ama hala kullanmadım bebeğimi yataşın reflü yatağında bazende babynestte yatırıyorum büyüyünce ahşap beşikler kullanışsız oluyormuş o yüzden aynı zamanda park yatakta aldım uzun ömürlü bir şey istiyorsanız daha farklı bir şey bakın derim
Semakantar irem-16 ben ilk bebeğime almistim 2 yaşina kadar kullandim cokta memnundum isim bitincede demonte yapip baza altina kaldirdim simdi 2. Ye hamileyim doguma yakin kuracagim tekrar baska besikte kullanmadim acikcasi hic gerek duymadim
Prensesim01 Canım çok kullanışsız ben aldım sallanması falan çok çok az ilk cocugumda aldım 1 ay kullandım sadece şuan 3.cuyu doğuracağım hala evde duruyor hiç kullanmadım park beşik öneririm çok kullanışlı katlanabilir her yere götürebilirsin sallananlardan alırsan daha rahat edersin
metemom_ irem-16 ben şuan kullanıyorum yatak odasında iyi oluyor bebeği kolay alabiliyorum ağlayınca falan ama oturma odası için küçük boy park beşikler oluyor ondab tavsiye ederim