xEndless idrarda protein kaçağı bendede çıkmıştı. sağlık ocağında baktırmıştım. doktorun dahiliyeye git mutlaka dedi. gittim testi yeniledi doktor hastanede baktırdım. sağlık ocağında idrar bekletildiği için hatalı sonuç çıkabiliyor dedi. kaçak fşlan çıkmadı yani. sizinde bilginiz olsun.