Myhoney Ikizannesi1 bnde hiç hissetmemiştim bgn ilk defa hissettim pıt pıt atıyor ritmik aralıklarla ama 29+2 deyis biz
Tugba07 Ikizannesi1 Ben 32. Haftadan felan snra hissettim. Daha erken bazen daha da gec hissediliyor. Önceden dogum yapanlar daha erken hissedermis ama ilk dogumda hemen hissedilmezmis.
Ikizannesi1 Hep görüyorum hıçkırıkları o yuzd3n merak ettim acaba hepsi hıçkırıyormu diye biraz daha bekleyelim bakalım hickiricaklarmi 😊