User133 bizimde 10 ekimdi ben dun dogdum cnm durmadi benim pasa☺️benimde ikinci sezeryanimdi spinal oldum hic korkulacak bisey yok cnm odana gelince hemsireler yurutmeye geldiginde dik yürümeye çalış cnm agrin sizin kalmaz ben suan dik yürüyorum agrilarim da azaldi ☺️ narkozu atmak icinde kahve ve su cok tuketmeue calis cnm sag salim kavuşursunuz inşallah 🙏🏻 ❤️