37+3 Haftamdayım 4 gün sonra planlı sezeryan olacağım ancak bugün bir iki kere az miktarda sıvı beyaz tam su gibi de değil jel gibi akıntı tarzı bir şey geldi bir anda ayaktayken , su gelmesi nasıl oluyor böyle değildir diye düşünüyorum yanılıyor muyum pazartesi kontrolüm var zaten telaş etmeli miyim