Kimyateacher İlk gebeliğim doğumdan 2 ay sonra hemen işe döneceğim kısmi zamanlı olarak. Sizce süt sağma pompası almam gerekir mi ? Elimle sağım yapabilir miyim ? Önereceğiniz uygun fiyatlı süt pompası var mı ?
Mervealya1992 Kimyateacher suanneller serbest 1400 1200 gibi o daha iyi dedıler bende onu alcam manuel alma aşırı yoruluyorsun ben ilkınde onu almıştm ğşendım yapamadım cok 😂 bşde konuyla alakasız ama kısmı olarak nasıl oluyor işyerı ızın verıyormu
Kimyateacher Mervealya1992 Özel sektörde kimya öğretmeniyim. Olduğum ilçede kimyacı çok yok. Ben aynı kurumda 3 senedir çalışıyorum. Seni bu sene böyle idare ederiz dediler. Ben pek çalışmak istemiyorum ama okulu da yarı yolda bırakamıyorum doğumdan 2 ay sonra kısmi zamanlı olarak devam edeceğim günde 3 saat şeklinde 😂
Rabiul Kimyateacher yok canım hiç yara yapmadı ikili sağım yapıyorum bir memeye bunu diğer memeye wee baby pompasını koyuyprum ucu lacivert kornaya benziyor