birkizbirerkek Arkadaşlar merhaba :) ben 12 haftalık hamileyim yalnız bir kaç gündür sağ tarafımda belimde inanılmaz bir ağrı var . Yattığım yerden kalkamıyorum hareket ettiğim an canım yanıyor hareketlerimi kısıtlıyor. Hamilelikte bu bel ağrısı normal mi , tek taraflı sadece sağ tarafımda olması garip geldi bana açıkçası. Çarşamba doktor randevum var sorucm fakat benim gibi aynı belirtileri yaşayanlar varsa yardımcı olabilir mi 🤗
Kelebegimmm birkizbirerkek bende daha 6-7 ci haftalar aynen sağ tarafdan çıldırmak üzrryim.doktorunuz ne dedi size?
Fatmaa123 birkizbirerkek bende biri gelecegi zamann hem temizlik hem yemek hem cay belim kopuyo yerimden kalkamıyorum sendede yoruldugundan oluyorsa agrın
Yasemincifci Kalisiyum alımınızı yükseltin bayanlar yoğırdu sütü bol bol kullanın bide sol tarafınıza yatın kendinizide yormamaya gayret edin
birkizbirerkek Kelebegimmm rahim büyüdüğü İçin ve hormonlar yükseldiği için bu ağrılar çok normalmiş doktorum aynen böyle söyledi ama ben bazen tutuluyorum yattığım yerden kalkamıyorum gerçekten beni çok zorluyor
Kelebegimmm birkizbirerkek ama ben tahmin etdimki böbrek ağrısı ola bilir.4-5 bardak ılık su tüketdim o suyla geçti ağrılar.yine olursa yine içerim.sizde de olursa için belki faydası olur😊
birkizbirerkek Fatmaa123 belki de o yüzdendir bilemiyorum aslında kendimi çok da yormamaya çalışıyorum ama bazen gerçekten yatakta dönemiyorum kitleniyorum ağlayasım geliyo :) Allah hepimizin yardımcısı olsun