sudemdgn 38+2 yim çatı muaynesi yapıldı ama açılmam olmadığını söyledi doktorum. Daha çocuk yukarıda dedi, çarşambaya kadar doğurursan doğurucaksın doğurmazsan sezeryana alıcam cuma günü dedi bu durumu yaşayan varmı ben normal istiyordum çok üzüldüm şahsen
Beyza_12 sudemdgn benimde hiç acilmam olmadı bebek aşağı inmedi bide bebeğin yüzü normal doğum için annenin sırtına doğru bakması gerekiyormuş benim kızımın yüzü karnıma bakıyordu hani alanı daraldığı için artık donemezdi de 39+4 te sezeryan oldum ve iyi ki oldum şimdi olsa direk normali düşünmeden sezeryan derim korkulacak hicbiseyi yok😍😍