zeynnno Merhaba kızlar son adet tarihim 17ağustos bugün keseyi gördük çok şükür ama 6+0 olarak hesapladığımız tarih yanlış çıktı 5+1 gözüküyor dedi doktorum kalp atışını da 2 haftaya duyarız dedi böyle bir durum yaşayan var mı?