Cozdmr Kızlar beta neden yavas artar sizce. Sırası ile betam 5,14 13,5 33,56 adet günüm dün veya bugün olması lazım. Prohesteronda 17,30 26,55 Ovitrelle kullandım geç döllenme de olmaması lazım anlamadım 🙄
myangelson Cozdmr yavaş arttığını nereden cikarttiniz? En az %60 oranında artış yeterli sizin 2 katından fazla artmış zaten. Ayrıca şunu da düzelteyim geç döllenme olunca beta yavaş artacak düşük artacak diye bir durum olmuyor sadece düşük değer ile öğreniliyor ama düzenli artış görülüyor
Hasret18ayaz Cozdmr maalesef 2 acı tecrübem oldu betam.duzenli artmadı ilki 5+5 de kanamam başladı ve kürtaja alındım ikincisini 6 gün önce kaybettim yine betam düzenli artmamisti 8+2 de kalbi durdu ve kürtaj oldum
Cozdmr myangelson aa öyle mii ben geç döllenmeyi öyle biliyodum,neyseki yanlıs biliyomusum🥹oh içim rahatladı valla ya teşekkürler 💕🤲
Bbk88 Hasret18ayaz sagliksiz olduğu için vücut atıyor 🥲 çok üzüldüm Allah sağlıklı gebelikker nasip etsin insallah
Cozdmr Hasret18ayaz ben burada gördüklerimden etkilemdim sanırm herkesin birden artıyo diye bende öyle olcak sandım. Ama ben baya erken öğrendim o yüzden böyle sanırım 🥹
Hasret18ayaz Cozdmr ilk gebeligimi 7.39 ile öğrendim çok çok erkendi ama düzenli arttı iki günde iki katına çıktı oğlum 2 yaşında şuan
Cozdmr myangelson burdaki gebelerim değerleri ile kıyasladım sanırım berkesin birden 100 200 olunca bat günü acaba dedim problem mi var😅. Ama dediğiniz gibi cok şükür düzenli 2 kattan fazla artmıs. Sanırım önemli olan artısı değerin 🐣🥹
myangelson Cozdmr önemli olan düzenli artış değerin kaç olduğu değil 😊 burada çok var öyle 5 ile öğrenen 😊 siz de tam yeni yükselirken ogrenmissiniz bir sıkıntı yok yani
Cozdmr myangelson cevabınız beni fazlasıyla rahatlattı cok teşekkürler ❤️🙏inşallah böylw sağlıklı ve düzenli ilerler diyelim hepimiz için 🥹
Cozdmr Hasret18ayaz yaaa Allah bağışlasın 🥹 bana ve isteyenlere nasip etsin inşallah sağlıkla evlatlarını kucaklarına almayı🙏❤️