Hilalsny kızımın ismi Ülkü, ikinci kızıma Öykü de düşündük ama ülküyü genelde Öykü olarak anlıyolar, kafalar hepten karışmasın diye Öykü den vazgeçtik Asena koyduk, Öykünün yanına Ülkü yü önermem yani kocaman insanlar bile Ülkü diyoruz Öykü anlıyolar 😁 Masal ile Öykü güzel bir uyum, ablasına katılıyorum 🌸🌸