Kbrasuer valla sadece 3 4 ay kullanacağın birşeye çok para gerek yok canım ben komple takım olarak almışım ama komple takıma da gerek yok muş sadece küvetini alsan yeterli bence 3 4 ay anca kullanıyorsun zaten takip edersen A101 e bile geliyor çok uyguna miny city den almıştım ben