ekimannesi_ Merhaba bebek dogduktan kac gun sonra ben ve bebek muayeneye gidiyoruz neler yapılıyor? İlla ki doğum yaptığım hastane olacak? Bide hangi bölüme randevu alacağız
Hulo2105 ekimannesi_ biz 4. Gün gittik ilk kontrole sonra 1 hafta sonra tekrar gittik sonra 1. Ayında çağırdı
14022024 ekimannesi_ ilk 3.hun hastaneye bebek için kontrole gidiliyor 5 gün sağlık ocağına topuk kanı için gidiliyor ( bazen hastanede alıyormuş ) doğumdan sonraki 10 gün Dr hem bebek hem anne muayne oliyir randevusya gerek yok zaten kontrol süresi içinde yeni doğan olarak görünüyorsunuz direk alıyorlar
ekimannesi_ Çok teşekkür ederim ❤️ biz özel hastanede doğum yapacağız bu hastane kontrolüne tekrar muayene ödüyor muyuz yoksa doğumun kontrolü olarak mü geçiyo? Bide hastaneden çıkarken mı diyecekler şu gün gel diye heyecanlandım biraz 😍
BADE38 ekimannesi_ Gün çocuk doktoru Beşinci Gün sağlık ocağına topuk kanına Çocuk doktoru : kol ve ayaklarına ağız içine kilo ve boyuna neyle nasıl beslediginize vs bakacak ve soracak.
DidemB ekimannesi_ 3 günlükken doğum yaptığın hastane rutin kontrole çağırır bebeği. 10 gün içindeyse sağlık ocağı topuk kanı için çağırır.
myavocado ekimannesi_ hem sizin hem bebeğin muayenesi 5. gün oluyor. Doğum yaptığınız hastane taburcu olurken hem sizin için hem de bebek için randevu oluşturuyor