Rumuz36 ben tüp bebek yaptırdım tedavi süresinde hep progrstan fitil kullandım , düşük için de onun kullandırıyorlar
Ama doktorum bana kalp rahim diye düşük olucak anlamına gelmiyor demişti , öyle olup ikiz doğuranda var demişti , içinizi ferah tutun 🙏🏻 derinliği de önemli rahim filminiz de ne yazıyo