Arkadaşlar merhaba ben 13 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim ilk gebeligim sorunsuz sürdü sağlıkla aldım bebisimi kucağıma ikinci gebeliğim de 13.haftadayim dün kırmızı renkli çok fazla bir sekilde kanamam oldu hastaneye gittik bebişin kalp atışı vs pozitif doktor progestan ilaç verdi ilk kanamam olduğun da kırmızı renkliydi akşam da devam etti bukez de kahverengiydi şimdi de halen lekelenmeler var kahverengi olarak bu durum başına gelen var mı ?