gizemahm Merhaba kızlar son adet tarihim 16 Aralık 14 Ocak’ta kan verdim 128.1 16 Ocak’ta verdim 382.4 Bugün kan verdim 1590 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Anne oluyormuyummmmm 🙏🏻🙏🏻♥️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻♥️♥️♥️♥️♥️
gizemahm Nezahatozen çok Teşekkür ederim . Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
gizemahm AyEr evet aslında çok yeniyim 2 aylık evliyim . Eşim çok istiyor 🤗 çok şükür Rabbim de nasip etti 🙏🏻
AyEr gizemahm ne kadar guzel canım bende 10 aylık evlıyım ılk bebegım karnımda öldü ve ıkıncı bebegıme hamıleyım 14+6 haftalıgız ❤️
Esrtl Benimde 15 aralık son adet tarihimdi. Bugün kan verdim beta değeri 172 çıktı. Galiba ben de hamileyim. Ultrasonda kese gözükmesi için daha erken mi acaba
Edyedy Esrtl evet canim ama sen yinede ultrasona gir derim belki kesen gorulur ama bebek 6- 8 haftada anca gorulur
Edyedy gizemahm insallah canim hayirlisiyla kucagimizada almayi nasip etsin bende 14+6 haftalik gebeyim birde 9 yasinda oglum var 27 yasindayim ama ilk oglumda cocukdum anlamamistim ama bu gebeligimde anın tadini cikariyorum😘
gizemahm Edyedy Maşallah rabbim bağışlasın🙏🏻♥️ Ne mutlu canım 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah amin🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻