Haziii Detaylı ultrasona kaçıncı hafta da gittiniz .Salı günü inşallah 20 haftalık olacağız 21-22 yi beklememe gerek var mı
Sumisali_ Haziii 20+4 ya da 6 ydı hatırlayamadım ama o zaman girdim detaylı ya.Sorun olmadı şükür.Erken de demedi doktor.
zeynopella Kalp gelişimi en güzel 22. haftada görüntüleniyor bence beklemelisiniz. Doktorum özellikle 22. haftada çektirmemi istedi detaylıyı.