Ecemferhatoglu Merhaba su an 27. Haftamdayım, demir ilacı dışında birsey kullanmiyorum etrafimdaki hamile arkadaşlar bazi takviyeler kullaniyor hap. Ben il dışında oldugum icin dr a gidemiyorum su an sizce kullanmamam su an hatamı 🥹
RiRi22 Ecemferhatoglu biz 32+3 haftadayiz. Doktorumuz doğuma kadar magnezyum kalsiyum Multivitamin ve demir verdi. Her gün içiyorum. Magnezyum ve kalsiyumu kramplar baslaynca verdi 23. Haftada. Diğerlerini 12. Haftadan beri kullanıyorum.
CeylanAk Decavit demir hapı birde magnezyum kullanıyorum vitamin olarak değerlerinde sıkıntı yoksa normaldir bncd ama bebeğin gelişimi içinde vitaminler önemli
Minimalist03 D2k2 b12 omega 3 demir ve magnezyum alıyorum ben de almama rağmen değerlerim çok düşük özellikle demir ve b12 bir türlü yükselmiyor
busrasya Ecemferhatoglu d vitamini demir magnezyum multivitamin birde b12 eksikliğim vardı ondan b12 verdi 32+4deyim
sosislipasta Ecemferhatoglu regenessis ve d3k2 yani d vitamini kullanmanı tavsiye ederim arkadaşım. Sadece demir yeterli gelmicektir