Papatyaa-38 benim oğlum da doğduktan 5 gün sonra sarılık oldu sürekli uyuyordu hiç bir şekilde besleyemiyorduk senin çocuk da değeri yine iyi çıkmış bizimkinde 25 çıktı 11 gün yattı yoğum bakımda ben hata yaptım sarılık geçirmesi normalmiş küçükken sarılık geçirmeyenler büyüdüğünde geçiriyormuş. alıp eve getirip bekleseydim düzelirdi çok fazla acı çekti kan değişimi yapıldı enfeksiyon kaptı keşke yatış yaptırmasaydın evine getirip sürekli emzirseydin