Sara_bebek Nonamea en guzeli gazoz ben Azerbaycanliyim burdan Sari kiz gazoz alip stokluyorum her sabah bulantim oluyor içer icmez hemencecik geciyor bilemiyorum turkiyede sari kiz gazoz varmi bence başka gazozda ice bilirsiniz
Elifff2112 Nonamea sizi kusturuyor mu beni kusturmayan ve asla yemek yedirmeyen bir bulantı şu saat oldu daha agzima bir şey alamadim
Bebekmert Vallahi 12. Haftadayim hala aşırı bulantım oluyor prilam kullanıyorum gece 2 sabah 1 tane bide sabah kalkar kalkmaz beyaz leblebi yiyorum bulantı olsa bile çıkarmıyorum en azından bide elma çok iyi geliyor
Cinardic Elifff2112 banada naneli şeker iyi geldi aynı durumdaydım sabahları öyle olduğumdan ağzıma bir tane atıyorum sonra kahvaltı yapabiliyorum
Gamzeli-annee İlaca o kadar vermeye gerek yok ki reçetesiz almak yerine sağlık ocağında da yazdırıp 40 50tl arası ödeyip alabilir eğer sürekli aldığınız eczane varsa alıp daha sonra reçeteyi de verebilirsiniz ücret iadesi alabilirsiniz
Sezenn10 Ben de Şuan hala ara ara kusuyorum ama eskisi gibi değil.. Özellikle ekmek yediğim zaman kusuyorum.. Ama yoğun olduğu zamanlardan muz çok iyi gelmişti