Ciceklerrrr 2 kayıp yaşadım kadin doguma gittim 40m dan sonra aktive protein C rezidansı 1.15 cikti doktor pihtilasma var dedi hamile kalınca ilac ismi verdi bunları kulan dedi çok mu yüksek çıkmış birde hamilelikten öncede ilac kullanmama gerek var mi
Kubraaa04 Tıbbi genetik bölümüne gidip pıhtılaşma var mı detaylı öğrenebilirsin ben öyle öğrendim daha net şu anda da hamileliğimde sabah kan sulandırıcı ecoprin akşam kan sulandırıcı iğne oksapar kullanıyorum