Kızlar merhaba, 14+5 deyim 15 haftalık olucam bu zamana kadar hiç mide bulantısı nedir bilmezdim, fakat 2 haftadır midem bulanıyor sabahları. Kötü kokular duyunca öğürmeye başladım. Bu haftalarda geçmesi gerekiyormuş benim tam tersi oldu, sizce bu durum normal mi ve geçer mi