Dlnshn02 Kızlar dünden beri çok kötüyüm hiç bi şey yiyip içemedim çok fena grip olmuşum. Bebeğin hareketleri azaldı ve kasılmalar oluyor? Bebekte etkilenmiş midir yoksa başka bir sebebi olabilir mi
superstar_00 Dlnshn02 yeme içme durumunuz bebeğe etki etmiş olabilir ama kasılmalarınız fazlaysa bir doktora görünüm bence
Eluf Dlnshn02 geçmiş olsun ortalık öyle herkes grip kuzum ama hamileler için zor biraz çünkü ilaç kulanmiyolar
Zuluss Dlnshn02 sarımsak ye 1 diş her gün ye malum ilaç atamayız kendimizi korumamız gerek sarımsakta antibiyotik limonlu sıcak su iç
Sukrcy Benimde 34 haftalık aynı geçmeyen bir grip var benim asıl merak ettiğim bu haldeyken doğum oldu diyelim sezaryen doğumda nasıl oluyor