Tugceaker Sinemilbg-ikra58 burdan alınan sonuç önemli değil canm çizelge var grafik o grafiğin yanında 100 1500 falan bişiler yazıyo sırayla 3 tane onlar önemli canm o grafikte doktorundadır
Aslaninannesi_ Sinemilbg-ikra58 bu testim doğruluk oranı zaten çok düşük riskli çıksa bile üzülmenize gerek yok ben yaşadığım için biliyorum 😀
Sinemilbg-ikra58 Aslaninannesi_ 11+4 te gittim geçen çarşamba ultrason da ense kalınlığını göremiyorum dedi sonra test verdim zaten
Aslaninannesi_ Sinemilbg-ikra58 canım öyle olmuyor benimde ense kalınlığı 1 mm di ama kan riskli geldi 😀 sonra fetal dna yaptırdık çok şükür temiz çıktı yani bu ikili tarama testi çok yanıltıcı bir test ikinciye hamile kalsam yaptırmam