Elifff2112 Hummomy benim testim adetimden iki gun once aynı bu şekilde çıktı vee pozitif 7+4 şu an adet gunumde kan verdim dogurladim
m_mervee @Hummomy yerleşme kanaması olabilir adetten üç dört gün önce oluyor genelde..kırmızı değilse sorun yok testi tekrarlayın pozitif bence