Merve32- KaderCenkPera ayy çok güzel olmuş değişik fikir Alttaki fotodakiler de mi oda kokusu Kendiniz mi yaptınız
Semakantar Dsedakurt magnet açacaklar var onlarda hem mantikli hem kullanisli oluyor aslinda atilip gidilmez hatira kalir insanlar kullanir
fairytale_ Dsedakurt Ben hastane için böyle şeyler hazırladım kendim boş sekilde alıp süsledik daha uyguna geldi
aden026 Dsedakurt çikolata ve kolonya olabilir:)) Bende mum yaptım ve çikolata yaptırdım birde lohusa şerbeti dağıtacağız hastanede. Kolonya çok istemiştim bende ama gerek yok dedim daha sonra, kolonya ve çikolata mantıklı olur.
Ceren3421 Mini doğal sabunlar yaptıracağım. Deniz kızı konsepti düşünüyorum. Tasarıma göre yapan sabuncular var instagramda.
Ggulce Dsedakurt başkalarının isminşn yazdığı şeyler çok yakın ailen dışında kimsenin evşnde tutacağını sanmıyorum 😄 o yüzden isimli heidyeler bana mantıklı gelmiyo. Ben de yeni yaptırdım oğlum adına çok da uygun fiyata tohumlu kartlar tutarsa çiçek oluyorlar 😊 fikir olursa 🫶🏻
Thezgi Dsedakurt ben trendyoldan minik sukulentler söyleyip süslemeyi düşünüyorum hem anı kalıcak hemde atılmayacak güzel duran bir hediye olur diye düşündüm
Tutaste_ Dsedakurt ya magnet bengixe saçma kimae buzdolabına baskasının bebeğini takmaz anne baba harıç bşde kardeş oda belki 😄 anahtarlık yada mum bide çikolata gayet iyi bence ben mum yaptırdım 10 tanr fazlasina gerek yok kullanmıcaklar
mavibahar Dsedakurt ilkinde magnet yaptırdım. Pek te istememiştim. Verdiklerimin hiçbirinin buzdolabında yok 🤷🏻♀️ Bu sefer kendim cam inci boncuktan yıldız anahtarlık yaptım. Kardeşim de kart tasarımını.l yaptı… mis 😌
Asena96 Dsedakurt ben anahtarlik yaptirmistim makron ustunde de kucuk pleksi isimligini yapistirmistim