Hamilelik ve dogum kitabinda soyle acikliyordu : aslinda lazerin gebelikte zarari yok. Ama gebelikte hormonlarin degismesi nedeniyle killarin sertlesmesi, artmasi ve derinin kararmasi riski artiyormus ve aci esigi dusuyormus. O yuzden aslinda zarari yok ama bosuna yapilmis oluyor gibi. Ben bir defa eldivenle aldim. Zaten fazla cikmiyor, cikarsa bakacagim duruma gore.