Gizem_miros
[bilinmeyen] ben orda dogum yaptom burcak hanim suan 2ciye hamileyim annemde burcakta ameliyat oldu
Gizem_miros
[bilinmeyen] tek kislik
Gizem_miros
[bilinmeyen] evet yok galiba benkm annem daha once soner beye gidiyordu simdi bwnim doktoruma gidiyor
Mucizeeeemmm
[bilinmeyen] ben var diye biliyorum canım yenidoğan yoğun bakımı iki akrabam doğum yaptı bende Soner beye gidiyorum 24 haftalığım doğumu orda yapıcam Allah izin verirse.
Mucizeeeemmm
[bilinmeyen] kötüyü düşünme canım Allah'ın izniyle sağ saglim kavusalim yavrularımıza
Eda3460
Orda dogum hanede çalışan bi yakinim var kendisi tam tecizatli bi yeni dogan yoğun bakımı yok dedi bende cidden sirf bu yüzden istemedim orda doğum yapmayı her türlü şeyi düşünmek zorundayız bebekler için tabi önce iyi düşünmek lazım kötüyü akla getirmeden ama ben cesaret edemedim. Doktorlarina çok iyi diyorlar ama
Eda3460
[bilinmeyen] saglikla gelsin inşallah canım ☺
asenaay
ben orda dogum yaotim ve burcak hanima gidiyorudum hanimefendi gic kontrole gelmedi bi dogum yaptirirken bide 40 gun sonra gordum sezeryan oldum 2 gun yattim cok kotu ilgi alaka sifir kontrollerde iyiydi ama verdim paraya yazik oldu pisman oldum acikcasi bebeklede kimse ilgilenmedi 2 3 kere alip goturduler topuk kani bilmem ney diye ama kimse gelip odaya kontrol etmedi ne beni ne kızımi ilaclarimi agri kesici ignelerimi vermeyi unuttular hep cok pisman oldum