Ben de geçenlerde tek kullanımlık o tozdan kullandım 6-7 saat durmuş içimde ben de şaşırdım. Ama çok etkisi olmadı. Bol bol su için, iç çamaşırınızı 60-90 derecede yıkayıp, giymeden önce ütüleyin biraz da olsa etkisi oluyor. Keton yüksek çıkmış anlamı şu; vücudunuz uzun süre aç kalıyor. Bu benim de pozitifti ve yemek yeme sıklığımı artırınca düzeldi. Doktorum özellikle dedi çok uzun süre aç kalma diye.